PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII INTERVIURILOR

ÎN SALA DE ȘEDINȚE SITUATĂ ÎN TG. MUREȘ, PIAȚA MĂRĂȘEȘTI NR. 15, ETAJUL 2.

 

20 octombrie 2021

COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Departamentul ”University Press”

10,00 – 11,00

Centrul de Simulare și Abilități Practice

11,30 - 12,30

Serviciul Bibliotecă

12,30 - 13,30

 

21 octombrie 2021

COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Secretariat - Decanat Facultatea de Medicină

10,00 - 10,30

Oficiul de Admitere

10,30 - 11,00

Serviciul Social Administrativ - Spații cazare - recepție

11,00 - 11,30

Serviciul Social Administrativ – Baza sportivă

11,30 - 12,00

Muzeul Universității “G.E. Palade”

12,00 - 12,30

Studenţii care vor fi selecţionaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2021/2022 se vor prezenta la coordonatorii programului VIFU de la serviciile/compartimentele/disciplinele conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor.

Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.

Calendarul programului de selectie a studenților în programul VIFU pe anul universitar 2021-2022

Perioada

Activitatea

4 – 8 octombrie 2021

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro solicitări pentru activități de VIFU în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (Solicitare servicii VIFU, Contract de voluntariat, Fișa de voluntariat, Fișa de prezență, Centralizator date si ore)

11 – 15 octombrie 2021

Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative e-mail secretariatadministrativ@umfst.ro cerere cu privire la servicii VIFU. (Cerere servicii VIFU)

18 – 19 octombrie 2021

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

20 - 22 octombrie 2021

Interviu selecție studenți

25 octombrie 2021

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

26 – 29 octombrie 2021

Semnarea contractelor VIFU.

1 noiembrie 2021

Începerea activităților VIFU

Lunar

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților

01.10.2021

STUDENȚI SELECTAȚI ÎN PROGRAMUL VIFU 2020/2021

Având în vedere situația epidemiologică actuală, studenții care au depus cereri de servicii VIFU vor fi contactați telefonic de către coordonatorii voluntariatului conform calendarului, în intervalul 21 - 23 octombrie 2020.

Studenţii care sunt selectaţi în programul VIFU pentru anul universitar 2020/2021 vor fi contactați de către coordonatorul voluntarului de la compartimentul unde a fost selecționat pentru întocmirea și semnarea contractelor și stabilirea programului de activitate.


Studenţii care nu vor fi selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.
 

Calendarul programului de selecție a studenților în programul VIFU pe anul universitar 2020/2021

Perioada

Activitatea

5 - 9 octombrie 2020

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative solicitări pentru activități de voluntariat în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (Solicitare servicii VIFU, Contract de voluntariat, Fişa de voluntariat, Fişa de prezenţă , Centralizator date și ore)

12 - 16 octombrie 2020

Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative cerere cu privire la servicii VIFU. (Cerere servicii VIFU)

19 - 20 octombrie 2020

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

21 - 23 octombrie 2020

Interviu selecție studenți

26 octombrie 2020

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

27 - 30 octombrie 2020

Semnarea contractelor VIFU.

2 noiembrie 2020

Începerea activităților VIFU

Lunar

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților

VOLUNTARIAT ÎN FOLOSUL UNIVERSITĂŢII 2019–2020

Studenți selecționați în programul VIFU 2019- 2020

Program desfășurare interviuri

Calendarul programului de selecție a studenților în programul VIFU pe anul universitar 2019/2020

Perioada

Activitatea

7 – 11 octombrie 2019

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative solicitări pentru activități de voluntariat în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (Solicitare servicii VIFU, Contract de voluntariat, Fişa de voluntariat, Fişa de prezenţă, Centralizator date și ore)

14 – 18 octombrie 2019

Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative cerere cu privire la servicii VIFU. (Cerere servicii VIFU)

21 – 22 octombrie 2019

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

23-24 octombrie 2019

Interviu selecție studenți

25 octombrie 2019

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

28 – 31 octombrie 2019

Semnarea contractelor VIFU.

1 noiembrie 2019

Începerea activităților VIFU

Lunar

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților

Voluntariat în folosul Universității 2018-2019

STUDENŢII SELECŢIONAŢI ÎN PROGRAMUL VIFU 2018/2019

 

Calendarul programului de selecție a studenților

în programul VIFU pe anul universitar 2018/2019

Perioada>

Activitatea>

8 – 12 octombrie 2018

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină vor depune la secretariatul Direcției administrative solicitări pentru activități de VIFU în cadrul serviciului/ compartimentului/ disciplinei. (cerere 1, contract, contract anexa, fisa de prezenta, centralizator date și ore)

15 – 19 octombrie 2018

Studenții își vor depune la secretariatul Direcției administrative cerere cu privire la servicii VIFU. (cerere 2)

22 – 23 octombrie 2018

Centralizarea cererilor depuse de către studenți

24/25 octombrie 2018

Interviu selecție studenți

26 octombrie 2018

Afișarea rezultatelor în urma interviului.

29 – 31 octombrie 2018

Semnarea contractelor VIFU.

1 noiembrie 2018

Începerea activităților VIFU

 

Lunar

 

Șefii de serviciu/compartiment/disciplină respectiv coordonatorii voluntarilor, vor depune la secretariatul Direcției administrative, Centralizatorul datelor și orelor conform Fișelor de prezență a studenților care au prestat activități în programul VIFU

Comisia pentru evaluarea cererilor studenților

 

PROGRAMUL DESFASURARII INTERVIURILOR

ÎN CLĂDIREA CENTRULUI DE SIMULARE ȘI ABILITĂȚI PRACTICE

24 octombrie 2018

COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Bibliotecă

08,00 – 10,30

Compartiment CEIPSCU

Centrul de simulare și abilități practice

10,30 – 11,30

Disciplina de Fiziologie

11,30 – 12,00

Editura ,,University Press,, si PR

12,00 – 12,15

Secretariat General Universitate

 

12,15 – 13,00

Decanat Facultatea de Farmacie

Departament PROFEX

25 octombrie 2018

COMPARTIMENTUL

INTERVAL ORAR

Baza sportiva

 

10,00 – 12,00

Spații de cazare – recepție

Sala de fitness

Studentii selectionati în programul VIFU pentru anul universitar 2018/2019 se vor prezenta la coordonatorii programului VIFU de la servici/compartimentele/disciplinele conform calendarului de selecție în vederea semnării contractelor.

Studentii care nu au fost selecționați vor rămâne în baza de date și vor fi solicitați pe parcursul anului universitar.